Jakékoliv připomínky, dotazy, přání či stížnosti adresujte na: sever-rat@seznam.cz
Právě sleduje: Legendární seriál: "Odpadlík", Těší se na: TBBT - 7. sérii; Zpátky do školy.
The walking dead, Simpsonovi - 24. série

V přípravě další díl Velký atlas blogerů...

Článek V. - Telefonní operátor

15. srpna 2010 v 10:09 | Sever-rat |  Série: Telefonní operátor
"Co je důležité při telefonickém kontaktu se zákazníkem?"

První důležitou věcí je hned první věta na začátku hovoru, tzn. představení sebe a společnosti, kterou zastupuji.

Kontakt se zákazníkem musí být jak po věcné, tak i po lidské stránce perfektní. K věcné stránce hovoru patří prostor k vyjádření + pochopení, zvládání námitek + argumentace, popř. aktivní prodej, plynulost hovoru, dodržení postupů dle např. call skriptů, směrnic, emailů, dokumentů; rekapitulace, možno ke konci hovoru říci číslo + pracovní dobu call centra a profesionálně ukončit hovor.

K lidské stránce hovoru patří profesionální přístup k zákazníkovi, koncentrace na zákazníka, oslovování, ochota pomoci, pozitivní přístup v celém hovoru (tón, barva hlasu), intonace + energie, vhodná mluva, srozumitelnost + tempo řeči.

Tyto dvě stránky hovoru jsou nejdůležitější pro úspěšný a profesionální hovor se zákazníkem.

Zároveň je důležité provést zápis o tomto telefonátu, co se týče možné zákazníkovi žádosti, objednávky, reklamace nebo stížnosti. Zároveň tím splníme veškeré požadavky našeho zákazníka.

Copyright © Sever-rat
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Líbí se Vám tento článek?

Ano 62.3% (99)
Trochu 11.9% (19)
Středně 6.3% (10)
Moc ne 8.8% (14)
Vůbec ne 10.7% (17)

Komentáře

1 Kett * Kett * | Web | 15. srpna 2010 v 10:13 | Reagovat

pěkný

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama