Jakékoliv připomínky, dotazy, přání či stížnosti adresujte na: sever-rat@seznam.cz
Právě sleduje: Legendární seriál: "Odpadlík", Těší se na: TBBT - 7. sérii; Zpátky do školy.
The walking dead, Simpsonovi - 24. série

V přípravě další díl Velký atlas blogerů...

Telefonní operátor aneb jak udržet nervy na uzdě II.

8. srpna 2010 v 9:35 | Sever-rat |  Série: Telefonní operátor
Telefonický kontakt se dělí na pasivní a aktivní volání.

Pasivní volání - nejjednodušší varianta, zákazníci volají sami.
Operátor vyřizuje jejich požadavky -> jako jsou stížnosti, reklamace, objednávky, žádosti.
Na tento druh operátořiny je potřeba být hodně v klidu. V zásadě volají klienti, kterým se něco rozbilo, něco nefunguje a v podstatě to operátor odnese i z jiné, ikdyž za nic nemůže.

Aktivní volání - Těchto call center je v České republice jako hub po dešti. Převažuje prodejní volání nad voláním dotazníků. Většina lidí, která zvedne hovor, tak říká, že nemá čas, že nic nechce, popř. jsou slyšet i vulgárnější výrazy.

Znám i některé operátory, kteří musí brát prášky na nervy.

Maximální životnost operátora je 2 roky, ale většinou je ohodně menší, v call centrech je obrovská fluktuace.

Jedna perlička z mé zkušenosti: 

Operátor: A kde paní Cínová bydlíte?
Zákazník: No tady v Hlobáku v 11. patře.
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

Líbí se Vám tento článek?

Ano 62.3% (99)
Trochu 11.9% (19)
Středně 6.3% (10)
Moc ne 8.8% (14)
Vůbec ne 10.7% (17)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama